Regulamin
  1. Właścicielem hurtowni b2b.blueshadow.pl jest firma Rosago Sp. z o.o., ul. Szpakowa 53, 43-100, Tychy, NIP: 9691474135, REGON: 240547340, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH WYDZIAŁ VIII GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem 0000297347. Kapitał zakładowy: 400 000.00 zł.
  2. b2b.blueshadow.pl umożliwia zarejestrowanym kontrahentom, posiadającym aktywne konta wskazanie produktów, których zakupem są zainteresowani.
  3. Hurtownia zlokalizowana jest w CH Ptak, hala S, box 21 ul. Rzemieślnicza 35, 90-035 Rzgów. Z podanego adresu nadawane i przyjmowane są paczki z zamówieniami.
  4. Korzystanie z hurtowni wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  5. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

Składanie i realizacja zamówień

  1. Ceny produktów podane na stronie są cenami netto i są wyrażone w złotych polskich. Firma Rosago sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w poniższych warunkach oraz zmian cen. Klient, który składa zamówienie zwany jest w dalszej części regulaminu Zamawiającym.
  2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem hurtowni, telefonicznie lub drogą mailową.
  3. Zamówienie w hurtowni mogą składać zarejestrowani kontrahenci, których konto zostało aktywowane przez pracownika. W momencie składania zamówienia kontrahent oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i zgadza się z tego treścią.
  4. Zamówienia za pośrednictwem b2b.blueshadow.pl można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienie dokonywane jest przez wybór produktów i ich rozmiarów. Po potwierdzeniu wyboru kontrahent otrzyma automatyczną odpowiedź z podsumowaniem wybranych przez niego produktów. W celu finalizacji zamówienia z kontrahentem kontaktuje się dział zamówień i dostaw. W tym momencie zostaje potwierdzona zawartość zamówienia, płatności oraz dostawa.
  5. W związku z dynamicznie zmieniającymi się stanami magazynowymi każdorazowo po złożeniu zamówienia Dział Realizacji Zamówień i Dostaw kontaktuje się z Państwem telefonicznie celem potwierdzenia dostępności produktów i wprowadzenia ewentualnych zmian w zamówieniu.
  1. Na terenie Polski kolekcja dostępna jest zgodnie z zasadami wyłączności terytorialnej .Więcej informacji w zakładce Formy współpracy.

 

  1. Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. W przypadku zamówień, które wpłyną do godziny 12:00- ich realizacja następuje jeszcze tego samego dnia natomiast zamówienia złożone po godzinie 12:00 będą realizowane w następnym dniu roboczym.
  1. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD .Wszystkie przesyłki są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.

Koszty i termin wysyłki

  1. Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Pracownik hurtowni poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  2. Koszty przesyłki pokrywa nabywca i jest on uzależniony od wartości zamówienia
    wartość zamówienia do 1000 zł - koszt przesyłki 20 zł
    zamówienia powyżej 1000 zł - przesyłka gratis

Płatności 

  1. Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.
  2. Rodzaj płatności; pobranie (odbiorca płaci kurierowi w momencie odbioru przesyłki)

 

Wymiany i reklamacje


Wymiana towaru jest możliwa w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu osobiście lub poprzez odesłanie paczki na adres punktu hurtowego w którym dokonano zakupu adresy
Koszty przesyłki ponosi Klient.
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zasady wymiany towaru

  1. Podstawą do wymiany jest W-Z ka
  2. Wymieniany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, zniszczeń, pogniecenia i powinien posiadać oryginalną metkę
  3. Wartość nowo wybranego produktu(ów) nie może być mniejsza niż wartość zakupu zwracanego towaru
  4. Istnieje możliwość wymiany produktu na ten sam (wybierając inny kolor lub rozmiar) jak również na zupełnie inny
  5. Towar sprzedawany w pakietach (np. dwu-pak, trój-pak, pięcio-pak, itp.), podlega wymianie tylko i wyłącznie w pakiecie (cała rozmiarówka – towar nie może być rozdzielany, nie jest możliwy zwrot poszczególnych rozmiarów towaru)
  6. Kolekcja/ oferty limitowane i oznaczone specjalną metką „Kolekcja limitowana” ze względu na ograniczone ilości w produkcji oraz krótki okres sprzedaży nie podlegają wymianie
  1. Kurtki płaszcze i kolekcja karnawałowa podlegają wymianie tylko i wyłącznie w obrębie danej grupy towarowej, czyli kurtki na kurtki itd.
  2. Kolekcja Wiosna-Lato może podlegać wymianie do 15 lipca, kolekcja Jesień-Zima do 15 stycznia.
  3. Nie ma możliwości wymiany kolekcji Jesień-Zima na kolekcję Wiosna-Lato i na odwrót.
  4. Towar może być wymieniany tylko w miejscu gdzie został zakupiony.
  5. Produkty przecenione nie podlegają wymianie.
  6. Każdą reklamację prosimy uzgodnić z nami telefonicznie kontakt
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium