Regulamin

1. Właścicielem hurtowni b2b.blueshadow.pl jest firma Rosago Sp. z o.o., ul. Szpakowa 53, 43-100, Tychy, NIP: 9691474135, REGON: 240547340, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH WYDZIAŁ VIII GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO,, pod numerem 0000297347. Kapitał zakładowy: 400 000.00 zł.
2. Każdy produkt oferowany w hurtowni jest autorskiego projektu, własnej produkcji oraz fabrycznie nowy.
3. b2b.blueshadow.pl umożliwia zarejestrowanym kontrahentom, posiadającym aktywne konta wskazanie produktów, których zakupem są zainteresowani.
4. Siedziba hurtowni mieści się w Rzgowie, ul. Rzemieslnicza 35, 90-035 Rzgów. Z podanego adresu nadawane i przyjmowane są paczki z zamówieniami
5. Korzystanie z hurtowni wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
6. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

Składanie i realizacja zamówień;
1. Ceny produktów podane na stronie są cenami netto i są wyrażone w złotych polskich. Firma Rosago sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w poniższych warunkach oraz zmian cen. Klient, który składa zamówienie zwany jest w dalszej części regulaminu Zamawiającym.
2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem hurtowni, telefonicznie lub drogą mailową.
3. Zamówienie w hurtowni mogą składać zarejestrowani kontrahenci, których konto zostało aktywowane przez pracownika. W momencie składania zamówienia kontrahent oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i zgadza się z tego treścią.
4. Zamówienia za pośrednictwem b2b.blueshadow.pl można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienie dokonywane jest przez wybór produktów i ich rozmiarów. Po potwierdzeniu wyboru kontrahent otrzyma automatyczną odpowiedź z podsumowaniem wybranych przez niego produktów. W celu finalizacji zamówienia z kontrahentem kontaktuje się dział zamówień i dostaw. W tym momencie zostaje potwierdzona zawartość zamówienia, płatności oraz dostawa.
5. W związku z dynamicznie zmieniającymi się stanami magazynowymi każdorazowo po złożeniu zamówienia Dział Realizacji Zamówień i Dostaw kontaktuje się z Państwem telefonicznie celem potwierdzenia dostępności produktów i wprowadzenia ewentualnych zmian w zamówieniu
6. Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. W przypadku zamówień, które wpłyną do godziny 12:00- ich realizacja następuje jeszcze tego samego dnia natomiast zamówienia złożone po godzinie 12:00 będą realizowane w następnym dniu roboczym.
7. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD .Wszystkie przesyłki są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.

Koszty i termin wysyłki
1. Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Pracownik hurtowni poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Koszty przesyłki pokrywa nabywca i jest on uzależniony od wartości zamówienia
wartośćzamówienia do 1000 zł- koszt przesyłki 20 zł
zamówienia powyżej 1000 zł- przesyłka gratis

Płatności
1. Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.
2. Rodzaj płatności; pobranie (odbiorca płaci kurierowi w momencie odbioru przesyłki)


Wymiany i reklamacje
Wymiana towaru jest możliwa w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu osobiście lub poprzez odesłanie paczki na adres punktu hurtowego w którym dokonano zakupu adresy

Koszty przesyłki ponosi Klient.
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Zasady wymiany towaru:
1. Podstawą do wymiany jest W-Z ka
2. Wymieniany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, zniszczeń, pogniecenia i powinien posiadać oryginalną metkę
3. Wartość nowo-wybranego produktu(ów) nie może być mniejsza niż wartość zakupu zwracanego towaru
4.Istnieje możliwość wymiany produktu na ten sam (wybierając inny kolor lub rozmiar)jak również na zupełnie inny
5. Towar sprzedawany w pakietach (np. dwu-pak, trój-pak, pięcio-pak, itp.), podlega wymianie tylko i wyłącznie w pakiecie (cała rozmiarówka – towar nie może być rozdzielany, nie jest możliwy zwrot poszczególnych rozmiarów towaru)
6. Kolekcja/ oferty limitowane i oznaczone specjalną metką „Kolekcja limitowana” ze względu na ograniczone ilości w produkcji oraz krótki okres sprzedaży nie podlegają wymiani7. Kurtki płaszcze i kolekcja karnawałowa podlegają wymianie tylko i wyłącznie w obrębie danej grupy towarowej, czyli kurtki na kurtki itd
8. Kolekcja Wiosna-Lato może podlegać wymianie do 15 lipca, kolekcja Jesień-Zima do 15 stycznia.
9. Nie ma możliwości wymiany kolekcji Jesień-Zima na kolekcję Wiosna-Lato i na odwrót.
10. Towar może być wymieniany tylko w miejscu gdzie został zakupiony.
11. Produkty przecenione nie podlegają wymianie.
12. Każdą reklamację prosimy uzgodnić z nami telefonicznie kontakt
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium