Wymiana towarów

Specjalnie dla Twojego komfortu zakupów w naszej firmie dajemy Ci możliwość wymiany zakupionego towaru na inny, według zasad poniżej opisanych.

Wierzymy, że taka możliwość, która jest bardzo rzadko spotykana na rynku,

spotka się z Twoją przychylnością i pomoże w prowadzeniu własnego biznesu.

 

1. Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie ma możliwości zwrotu towaru.

2. Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, z zachowaniem następujących warunków:

 

  • Podstawą do wymiany jest W-Z ka

  • Wymieniany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, zniszczeń, pogniecenia i powinien posiadać oryginalną metkę

  • Wartość nowo-wybranego produktu(ów) nie może być mniejsza niż wartość zakupu zwracanego towaru

  • Istnieje możliwość wymiany produktu na ten sam (wybierając inny kolor lub rozmiar)

jak również na zupełnie inny

  • Towar sprzedawany w pakietach (np. dwu-pak, trój-pak, pięcio-pak, itp.), podlega wymianie tylko i wyłącznie w pakiecie (cała rozmiarówka – towar nie może być rozdzielany, nie jest możliwy zwrot poszczególnych rozmiarów towaru)

  • Kolekcja/ oferty limitowane i oznaczone specjalną metką „Kolekcja limitowana” ze względu na ograniczone ilości w produkcji oraz krótki okres sprzedaży nie podlegają wymianie

  • Wymianie nie podlegają płaszcze i kolekcja karnawałowa

  • Kolekcja letnia może podlegać wymianie do 15 lipca, kolekcja zimowa

do 15 stycznia.

 

 

Zespół Kivi