Zarejestruj się
do kasy suma: 0,00 zł

Sprzedaż na platformie B2B dostępna jest jedynie dla zweryfikowanych partnerów. Prosimy, zarejestruj konto, aby móc korzystać z naszej platformy.

FAQ

OGÓLNE

Dlaczego nie widzę cen na stronie hurtowej?

Sprzedaż na platformie B2B dostępna jest jedynie dla zweryfikowanych partnerów. Prosimy, zarejestruj konto, aby móc korzystać z naszej platformy. Po zarejestrowaniu będą widoczne ceny produktów.

Jak mogę się zapisać do newslettera?

Newsletter się znajduję na dole strony, niezależnie od tego w jakiej kategorii się znajdujesz. Warto zjechać na dół strony i zapisać się do newslettera, oby dostawać ważne informację od Nas jako pierwszy.

Czy znajdę Was na Social Mediach?

Tak, oczywiście. Mamy grupę hurtową na Facebook blue shadow B2B/hurt https://www.facebook.com/groups/823122845210555 oraz profil hurtowy na Instagram https://www.instagram.com/blueshadow_b2b_hurt/

Oby dołączyć wystarczy znaleźć grupę, nacisnąć przycisk DOŁĄCZ i poczekać na akceptację z naszej strony.

KOD PROMOCYJNY

Jak użyć kod promocyjny?

  1. wejdź na stronę b2b.blueshadow.pl

  2. zaloguj się na swoje konto

  3. wybierz i dodaj produkty do koszyka

  4. przejdź do koszyka

  5. pod listą Twoich produktów w prawym dolnym rogu zaznacz ptaszek przy przycisku MAM KUPON

  6. wpisz kod promocyjny w puste okienko

  7. nacisnij UŻYJ

  8. rabat automatycznie się odliczy, a system pokaże kwotę do zapłaty

Nie działa kod. Co zrobic w takiej sytuacji?

  1. sprawdź czy jesteś na właściwej stronie (b2b.blueshadow.pl, a nie na naszej stronie detalicznej blueshadow.pl)

  2. sprawdź czy nie użyłeś spacji w kodzie lub przed czy po nim

  3. sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe

  4. sprawdź czy w koszyku nie dodałeś same produkty promocyjne, bo pamiętaj że kod rabatowy się nie łączy się z innymi promocjami

  5. sprawdź czy wpisujesz kod w czasie trwania promocji a nie po jej zakończeniu

  6. zwróć uwagę na komunikaty, które się pojawiają

  7. jeśli nadal nie działa kod – skontaktuj się ze swoim opiekunem

REJESTRACJA

Rejestracja na stronie

  1. wejdź na stronę b2b.blueshadow.pl

  2. w prawym górnym rogu najedź myszką na ikonkę ludzika

  3. naciśnij przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ

  4. wpisz swoje dane w odpowiednie miejsca

  5. w punkcie DODATKOWE INFORMACJĘ zaznacz ptaszkiem wymagane pola

  6. naciśnij przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ

  7. poczekaj na weryfikacje z naszej strony

Nie mogę się zarejestrować. Co zrobić w takiej sytuacji?

  1. sprawdź czy jesteś na właściwej stronie (b2b.blueshadow.pl, a nie na naszej stronie detalicznej blueshadow.pl)

  2. sprawdź dane do rejestracji

  3. sprawdź poprawność NIPu

  4. sprawdź czy wypełniłeś wszystkie pola obowiązkowe (z*)

  5. zwróć uwagę na komórki, którę się świecą na czerwono

  6. sprawdź czy nie użyłeś spacji w mailu, haśle czy NIP

  7. sprawdź czy wybrany odpowiedni kraj

  8. sprawdź czy nie masz włączonego przycisku CAPS LOCK

  9. sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe

  10. zwróć uwagę na komunikaty, które się pojawiają

  11. jeśli nadal nie możesz się zarejestrować – skontaktuj się ze swoim opiekunem

LOGOWANIE

Jak się zalogować na swoje konto?

  1. wejdź na stronę b2b.blueshadow.pl

  2. w prawym górnym rogu najedź myszką na ikonkę ludzika

  3. naciśnij przycisk ZALOGUJ SIĘ

  4. wpisz mail oraz hasło i naciśnij przycisk ZALOGUJ SIĘ

Jeśli nie pamiętasz hasła

  1. jeśli nie pamiętasz hasła kliknij poniżej przycisku zaloguj się, obok przycisku „Nie pamiętam hasła”

  2. wpisz adres mailowy

  3. naciśnij przycisk ZMIEŃ HASŁO

  4. na adres mailowy zostanie wysłany mail z potwierdzeniem zmiany hasła

Nie mogę się zalogować. Co zrobić w takiej sytuacji?

  1. sprawdź czy jesteś na właściwej stronie (b2b.blueshadow.pl, a nie na naszej stronie detalicznej blueshadow.pl)

  2. sprawdź dane do logowania

  3. sprawdź czy nie użyłeś spacji w mailu lub czy haśle

  4. sprawdź czy nie masz włączonego przycisku CAPS LOCK

  5. sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe

  6. zwróć uwagę na komunikaty, które się pojawiają

  7. jeśli nadal nie możesz się zarejestrować – skontaktuj się ze swoim opiekunem

WYSYŁKI I ZWROTY

Jakie są ceny wysyłek?

Wysyłki krajowe 20 zł. Przy kwocie powyżej 1000 zł przesyłka jest darmowa.

Wysyłki międzynarodowe. Różnią się w zależności od kraju. Szczegóły u doradców.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak wysyłamy zagranicę. Koszt takiej wysyłki różni się w zależności od kraju. Szczegóły u doradców.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, oczywiście. Nasz salon znajduje się pod adresem ul. Rzemieślnicza 35 hala S, box 21, 95-030 Rzgów.

Kiedy i gdzie mogę odebrać towar osobiście?

W naszym salonie pracujemy w godzinach 7:00-15:00. Nasz salon znajduje się pod adresem ul. Rzemieślnicza 35 hala S, box 21, 95-030 Rzgów

Ile czasu mam na zwrot oraz wymianę towaru?

14 dni roboczych.

WAŻNE! Okrycia wierzchnie są wymieniane na okrycia wierzchnie w określonym asortymencie sezonowym (np. zimowe na zimowe wiosenne na wiosenne) w ciągu 14 dni od wystawienia faktury. Kolekcja PARTY wymieniana jest na kolekcje PARTY w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, maksymalnie do 15.01. Kolekcja letnia na kolekcję letnią w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, maksymalnie do 15.07.

szczegóły w zakładce ZWROTY I WYMIANY https://b2b.blueshadow.pl/pl/i/Zwroty-i-wymiana/7

Co zrobić jeśli nie dostałem paczki lub dostałem wadliwy produkt?

W sytuacji gdy nie dostałeś paczki skontaktuj się z kurierem w celu wyjaśnienia szczegółów oraz powiadom swojego opiekuna. Zrobimy wszystko co w naszych siłach oby pomóc wyjaśnić tą sytuację oraz odzyskać przesyłkę.

W sytuacji gdy dostałeś produkt z wadą skontaktuj się jak najszybciej ze swoim opiekunem.

OTWARCIE. NOWY SKLEP. WSPÓŁPRACA.

Otwieram nowy sklep. Chcę porozmawiać o wsółpracy. Z kim mam się skontaktować?

Tel. +48 42 212 77 77

Mail: [email protected]

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas lub zadzwoń

Tel. +48 42 212 77 77

Mail: [email protected]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl