OGÓLNE
Dlaczego nie widzę cen na stronie hurtowej?
Sprzedaż na platformie B2B dostępna jest jedynie dla zweryfikowanych partnerów. Prosimy, zarejestruj konto, aby móc korzystać z naszej platformy. Po zarejestrowaniu będą widoczne ceny produktów.
Jak mogę się zapisać do newslettera?
Newsletter się znajduję na dole strony, niezależnie od tego w jakiej kategorii się znajdujesz. Warto zjechać na dół strony i zapisać się do newslettera, oby dostawać ważne informację od Nas jako pierwszy.
Czy znajdę Was na Social Mediach?
Tak, oczywiście. Mamy grupę hurtową na Facebook blue shadow B2B/hurt https://www.facebook.com/groups/823122845210555 oraz profil hurtowy na Instagram https://www.instagram.com/blueshadow_b2b_hurt/
Oby dołączyć wystarczy znaleźć grupę, nacisnąć przycisk DOŁĄCZ i poczekać na akceptację z naszej strony.
KOD PROMOCYJNY
Jak użyć kod promocyjny?
-
wejdź na stronę b2b.blueshadow.pl
-
zaloguj się na swoje konto
-
wybierz i dodaj produkty do koszyka
-
przejdź do koszyka
-
pod listą Twoich produktów w prawym dolnym rogu zaznacz ptaszek przy przycisku MAM KUPON
-
wpisz kod promocyjny w puste okienko
-
nacisnij UŻYJ
-
rabat automatycznie się odliczy, a system pokaże kwotę do zapłaty
Nie działa kod. Co zrobic w takiej sytuacji?
-
sprawdź czy jesteś na właściwej stronie (b2b.blueshadow.pl, a nie na naszej stronie detalicznej blueshadow.pl)
-
sprawdź czy nie użyłeś spacji w kodzie lub przed czy po nim
-
sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe
-
sprawdź czy w koszyku nie dodałeś same produkty promocyjne, bo pamiętaj że kod rabatowy się nie łączy się z innymi promocjami
-
sprawdź czy wpisujesz kod w czasie trwania promocji a nie po jej zakończeniu
-
zwróć uwagę na komunikaty, które się pojawiają
-
jeśli nadal nie działa kod – skontaktuj się ze swoim opiekunem
REJESTRACJA
Rejestracja na stronie
-
wejdź na stronę b2b.blueshadow.pl
-
w prawym górnym rogu najedź myszką na ikonkę ludzika
-
naciśnij przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ
-
wpisz swoje dane w odpowiednie miejsca
-
w punkcie DODATKOWE INFORMACJĘ zaznacz ptaszkiem wymagane pola
-
naciśnij przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ
-
poczekaj na weryfikacje z naszej strony
Nie mogę się zarejestrować. Co zrobić w takiej sytuacji?
-
sprawdź czy jesteś na właściwej stronie (b2b.blueshadow.pl, a nie na naszej stronie detalicznej blueshadow.pl)
-
sprawdź dane do rejestracji
-
sprawdź poprawność NIPu
-
sprawdź czy wypełniłeś wszystkie pola obowiązkowe (z*)
-
zwróć uwagę na komórki, którę się świecą na czerwono
-
sprawdź czy nie użyłeś spacji w mailu, haśle czy NIP
-
sprawdź czy wybrany odpowiedni kraj
-
sprawdź czy nie masz włączonego przycisku CAPS LOCK
-
sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe
-
zwróć uwagę na komunikaty, które się pojawiają
-
jeśli nadal nie możesz się zarejestrować – skontaktuj się ze swoim opiekunem
LOGOWANIE
Jak się zalogować na swoje konto?
-
wejdź na stronę b2b.blueshadow.pl
-
w prawym górnym rogu najedź myszką na ikonkę ludzika
-
naciśnij przycisk ZALOGUJ SIĘ
-
wpisz mail oraz hasło i naciśnij przycisk ZALOGUJ SIĘ
Jeśli nie pamiętasz hasła
-
jeśli nie pamiętasz hasła kliknij poniżej przycisku zaloguj się, obok przycisku „Nie pamiętam hasła”
-
wpisz adres mailowy
-
naciśnij przycisk ZMIEŃ HASŁO
-
na adres mailowy zostanie wysłany mail z potwierdzeniem zmiany hasła
Nie mogę się zalogować. Co zrobić w takiej sytuacji?
-
sprawdź czy jesteś na właściwej stronie (b2b.blueshadow.pl, a nie na naszej stronie detalicznej blueshadow.pl)
-
sprawdź dane do logowania
-
sprawdź czy nie użyłeś spacji w mailu lub czy haśle
-
sprawdź czy nie masz włączonego przycisku CAPS LOCK
-
sprawdź czy masz aktywne połączenie internetowe
-
zwróć uwagę na komunikaty, które się pojawiają
-
jeśli nadal nie możesz się zarejestrować – skontaktuj się ze swoim opiekunem
WYSYŁKI I ZWROTY
Jakie są ceny wysyłek?
Wysyłki krajowe 20 zł. Przy kwocie powyżej 1000 zł przesyłka jest darmowa.
Wysyłki międzynarodowe. Różnią się w zależności od kraju. Szczegóły u doradców.
Czy wysyłacie za granicę?
Tak wysyłamy zagranicę. Koszt takiej wysyłki różni się w zależności od kraju. Szczegóły u doradców.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, oczywiście. Nasz salon znajduje się pod adresem ul. Rzemieślnicza 35 hala S, box 21, 95-030 Rzgów.
Kiedy i gdzie mogę odebrać towar osobiście?
W naszym salonie pracujemy w godzinach 7:00-15:00. Nasz salon znajduje się pod adresem ul. Rzemieślnicza 35 hala S, box 87, 95-030 Rzgów
Ile czasu mam na zwrot oraz wymianę towaru?
14 dni roboczych.
WAŻNE! Okrycia wierzchnie są wymieniane na okrycia wierzchnie w określonym asortymencie sezonowym (np. zimowe na zimowe wiosenne na wiosenne) w ciągu 14 dni od wystawienia faktury. Kolekcja PARTY wymieniana jest na kolekcje PARTY w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, maksymalnie do 15.01. Kolekcja letnia na kolekcję letnią w ciągu 14 dni od wystawienia faktury, maksymalnie do 15.07.
szczegóły w zakładce ZWROTY I WYMIANY https://b2b.blueshadow.pl/pl/i/Zwroty-i-wymiana/7
Co zrobić jeśli nie dostałem paczki lub dostałem wadliwy produkt?
W sytuacji gdy nie dostałeś paczki skontaktuj się z kurierem w celu wyjaśnienia szczegółów oraz powiadom swojego opiekuna. Zrobimy wszystko co w naszych siłach oby pomóc wyjaśnić tą sytuację oraz odzyskać przesyłkę.
W sytuacji gdy dostałeś produkt z wadą skontaktuj się jak najszybciej ze swoim opiekunem.
OTWARCIE. NOWY SKLEP. WSPÓŁPRACA.
Otwieram nowy sklep. Chcę porozmawiać o wsółpracy. Z kim mam się skontaktować?
Tel. +48 42 212 77 77
Mail: [email protected]
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas lub zadzwoń