Jak kupować?

 

TWORZENIE KONTA

Pierwszym krokiem do złożenia zamówienia i przeglądania cen hurtowych oferowanych produktów jest rejestracja, która jest bezpłatna i niezobowiązująca. Do momentu kontaktu ze strony naszego Działu Obsługi Klienta będą widocznie wyłącznie ceny detaliczne brutto.

Podstawowe dane firmy, osoby kontaktowej oraz informacje o adresie dostawy stanowią składowe konta w naszej hurtowni internetowej. Każde aktywowane konto służy m. in, do zamawiania wybranych produktów, śledzenia nowości i promocji.


SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

W celu podglądu cen hurtowych i złożenia zamówienia musisz być zalogowany.  By zamówić wybrany produkt wystarczy wpisać ilość sztuk przy rozmiarze w tabeli na stronie produktu i kliknąć „dodaj do koszyka

Po dodaniu wybranego produktu do koszyka można:

1.kontynuować przeglądanie oferty, wybierając kolejne produkty

  1. przejść do podsumowania zamówienia, klikając ikonkę „koszyk” w prawym górnym rogu.

Przechodząc do koszyka można jeszcze zmienić ilość produktów w koszyku lub je usunąć. Aby potwierdzić zmiany należy kliknąć „aktualizuj koszyk”.  Jeśli w koszyku wszystko się zgadza, należy kliknąć "przejdź do kasy” i uzupełnić dane rozliczeniowe, informacje o dostawie i płatności.

Podane na stronie ceny są cenami netto. W podsumowaniu zamówienia wyszczególnione będą kwoty:

  • netto;
  • podatku VAT

Aby dowiedzieć się więcej o wybranym produkcie, należy kliknąć „zapytaj o produkt”, wpisać adres mailowy do kontaktu oraz w treści zapytanie.

 

W związku z dynamicznie zmieniającymi się stanami magazynowymi, po każdym złożeniu zamówienia Dział Realizacji Zamówień i Dostaw kontaktuje się telefonicznie, aby potwierdzić dostępności produktów i wprowadzić ewentualne zmiany w zamówieniu.

 

Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku. Standardowy czas realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych dla Polski. Dla pozostałych krajów czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju przesyłki.

Zamówienia można także złożyć mailowo lub telefonicznie oraz za pomocą aplikacji Viber, Whatsup oraz FB.

W celu realizacji zamówienia prosimy o podanie danych osobowych, adresu do wysyłki, nazwy, koloru, rozmiaru i ilości wybranych produktów.

 

Dział Realizacji Zamówień i Dostaw (codziennie w godzinach 7:00 - 15:00)

tel. 42 212 7777

hurt@blueshadow.pl – dla Polski

 

OPCJE DOSTAWY

  • odbiór osobisty hurtowni blue shadow (B2B)
  • wysyłka firmą kurierską

 

KOSZT PRZESYŁKI

Koszty przesyłki uzależnione są od wartości zamówienia dla Polski:

przy wartości zamówienia do 1000 zł (netto) - koszt przesyłki 20-30 zł;
przy wartości zamówienia powyżej 1000 zł (netto) - przesyłka GRATIS

Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Wszystkie przesyłki są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone. Towar jest dostarczany od poniedziałku do piątku.

Dla krajów spoza Polski kalkulacja kosztów wysyłki ustalana jest indywidualnie.

TABELA ROZMIARÓW

By ułatwić wybór rozmiaru, na karcie każdego produktu dostępna jest tabela rozmiarów.

 

WYMIANA I REKLAMACJE

  1. Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium