Pomoc techniczna

 

Jesteś na stronie naszej hurtowni (B2B). Jeśli tu zaglądasz, prawdopodobnie napotkałeś na jakąś przeszkodę techniczną i nie możesz w pełni korzystać z naszej strony. Mamy nadzieję, że poniższy poradnik pomoże Ci rozwiązać problem.

Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą i szukasz naszego detalicznego sklepu online zapraszamy na www.blueshadow.pl

PROBLEM Z REJESTRACJĄ
Do poprawnej rejestracji niezbędne jest podanie wszystkich danych w polach wymaganych (oznaczonych gwiazdką). Nieuzupełnienie jednego z wymaganych pól uniemożliwia rejestrację. W przypadku jakichkolwiek problemów z rejestracją, skontaktuj się z nami pod adresem hurt@blueshadow.pl lub nr telefonu +48 42 212 7777 (czynne w godz. 7:00-15:00)

NIEPOPRAWNY ADRES E-MAIL
W przypadku, kiedy podany podczas rejestracji adres jest niepoprawny następuje automatyczna weryfikacja. W przypadku pojawienia się komunikatu, że podany adres mailowy znajduje się już w bazie skontaktuj się z nami: hurt@blueshadow.pl lub telefonicznie +48 42 212 7777 (czynne w godz. 7:00-15:00)
 
PROBLEM Z LOGOWANIEM
Podczas logowania podaj te same dane, co podczas rejestracji. Przed pierwszym logowaniem skontaktuje się z Tobą pracownik hurtowni w celu aktywacji konta. Jeśli przy pierwszym logowaniu napotkasz na problem upewnij się, czy konto zostało aktywowane.
Jeśli podane dane są prawidłowe, a logowanie jest nadal niemożliwe sprawdź, czy w adresie przeglądarki został wpisany poprawny adres: www.b2b.blueshadow.pl
Jeśli podane dane oraz adres strony są prawidłowe, a logowanie jest nadal niemożliwe, skontaktuj się z nami mailowo: hurt@blueshadow.pl lub telefonicznie +48 42 212 7777
 
BRAK WIDOCZNYCH CEN 
Ceny hurtowe dostępne są dla naszych Partnerów. Aby zobaczyć ceny hurtowe, po potwierdzeniu rejestracji przez nas zespół, zaloguj się na swoje konto (podając te same dane, co przy rejestracji). Jeśli pomimo potwierdzenia rejestracji przez obsługę hurtowni oraz poprawnego logowanie, ceny hurtowe są nadal niewidoczne, skontaktuj się z nami mailowo: hurt@blueshadow.pl lub telefonicznie +48 42 212 7777 (czynne w godz. 7:00-15:00)
 
BRAK POTWIERDZENIA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA
Każde zamówienie potwierdzane jest mailową. W potwierdzeniu znajduje się indywidualny numer zamówienia oraz jego podsumowanie. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, upewnij się, upewnij się, że zamówienie zostało złożone prawidłowo, tj. czy został podany pełny adres wysyłki, a zamówienie potwierdzone.
Jeśli na stronie pojawił się komunikat, że zamówienie zostało złożone, a mimo to nie otrzymałeś potwierdzenia, skontaktuj się z nami mailowo: hurt@blueshadow.pl lub telefonicznie +48 42 212 7777 (czynne w godz. 7:00-15:00)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium